Maxi

Siema:) Dzisiaj spędziłam dzień na leniuchowaniu...grrr miałam się uczyc ,ale moje lenistwo zwyciężyło ;/ No jedynie posprzątałam dom i troche się poczułam na polski.Oglądnełam dzisiaj super komedie p.t''Rzeź'' .Świetny film,można się uśmiać ^^

A teraz odnośnie tytułu notki.Już od jakiegoś czasu polowałam na sukienkę maxi.Ostatnio nawet mierzyłam w H&M jedną,ale ostatecznie nie kupiłam bo nie była taka jak chciałam.Jak wróciłam do domu postanowiłam poszperać trochę po allegro w nadzieji ,że może będzie taka jaką chce iiiiii znalazłam.;D Odrazu zamówiłam,teraz czekam na przesyłke.Byłam zadowolna bo już miałam taką sukienke jaką chciałam a tu dzisiaj mama dzwoni i mówi ,że kupiła mi drugą sukienke maxi ha ha xd Przed chwilą ją dostałam iiii jest idealna na upalne dni w wakacje.Postaram się pokazać w najbliższym czasie tą co mi mama kupiła,jak i tą którą zamówiłam z allegro(ale to dopiero jak mi przyjdzie paczka,czyli jakoś w tygodniu)





Miałam dzisiaj iść na dyskotekę,ale pogoda pokrzyżowała mi plany.Przed chwilą zaczęło strasznie padać.Może jak przestanie to pójdę ,chociaż wątpię.Z racji tego że nie mam nic do roboty idę się trochę pouczyć,żeby jutro mieć mniej.Bye bye ;*


Categories:

5 Responses so far.

  1. Twój również fajny ! ;)
    2 zdj <3
    zapraszam do mnie i do dodania się do obserwatorów, to ja również się dodam! :)

  2. ankyl says:

    amerykańsko^^

  3. just-a says:

    ale świetne leginsiory, pewnie z New Yorkera? *.*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

  4. Katsuumi says:

    Ale leginsy! :) Świetnie ;) Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)