Mint

Hejj!Dzisiejszy dzień minął mi tak szybko,że jestem w szoku ;o Dopiero teraz się skapłam,że już tak godzina.Już w piątek mam egzamin z grania,więc od dzisiaj solidnie ćwiczę.Jak grałam przyszli znajomi rodziców i ich córka,więc poszłam i siedziałam z nimi,a jak skapłam się ,która jest godzina to szybko przyszłam coś tu napisać i idę sie kompać.Mam strasznie dużo zdjęć z dzisiaj.Przy okazji pokażę wam outfit z moją nową spódnicą.Coś czuję,żę będzie to jeden z moich ulubionych ciuchów na lato ^^ Postanowiłam,że zdjęcia z dzisiaj podzielę na 3 posty,a więc teraz 1 cześć:







t-shirt - H&M
spódnica-Zara

Dobra idę się wykąpać i spakować na jutro do szkoły.A do jutra są wystawiane u nas oceny i jutro wszystko się ostatecznie okażę jaką będę miała średnią;D Dobranoc !;*

Categories:

One Response so far.

  1. Śliczna stylizacja :)
    Spódnica ma piękny kolor :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)