Na szybko/oufit

Hej!Piszę tak na szybko ,bo niedawno wróciłam z Milicza,a zaraz musze się wziąść za sprzątanie.Wczoraj nie pisałam bo prawie cały dzień przespałam,taka byłam padnięta ha ha xd Dzisiaj rano pojechałam do Milicza ,bo musiałam załatwić kilka spraw i kupic rzeczy potrzebne do DIY.Tak więc na dniach będzie DIY.Jutro jade do Wro kupić  buty na wieczorek ina jakieś zakupy,zobaczmy czy mi się coś spodoba,chociaż jest jedna rzecz ,która mi się straszzzzznieee podoba,no ale zobaczymy czy taką znajdę :p Poza tym w najbliższym czasie będę się farbować,naczy tylko końcówki,ale to pokażę jak już zrobie a zrobię to na bank do czwartku (dzisiaj pokaże Wam zdjęcia,kiedy zrobiłam sobie ombre szamponetką,tylko że fabre kupię troche ciemniejsza)










bokserka-no name
spodnie-H&M
marynarka-Reserved
buty-CCC

Dobra idę sprzątać.Pa pa ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Ja dziś zrobiłam tak na próbę końcówki różową bibułą. Efekt ciekawy, ale zmył mi się już prawie cały po 1 myciu. Co prawda widać jeszcze, ale w przeciwieństwie do tego co miałam przedtem to bardzo jasny xD

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)