Nowy laptop

Heeej:) Dzisiaj w końcu mogę Wam powiedzieć,dlaczego ostatnio tak mało aktulizuje bloga.Powodem tego było to ,że ostatnio cały czas oczyszczałam mój stary komputer...bo właśnie pisze pierwszy post z nowego laptopa.Dzisiaj cały dzień zajmowałam się przenoszeniem zdjęć i wgrywaniem programów na nowego laptopa.Grr..cały czas robię jakieś błędy bo nie moge sie przezwyczaić do tej klawiatury.Jakaś jest innaaaaa haha.Musze się nauczyć na niej pisać.

A  tak poza tym to rano pojechałam do Milicza na wyniki i jestem chora ;/;< Jestem strasznie słaba i najchętniej poszłabym spać,ale chciałam dzisiaj skończyć robotę z laptopem,bo już mam dość,bo od tygodnia go oczyszczałam,usuwałam zdjęcia.

Jak dostałam paczkę miałam od razu ochotę ją rozerwać hahahhaha xd


Teraz tak jak poprzednio mam Toshibe.Dla mnie to są najlepsze laptopy,poprzednia posłuzyła mi 3 lata,więc jestem zadowoolna,dopiero ostatnio zaczął szwankować i doprowadzać mnie do szału.

Dzisiejsza praca na dwa laptopy ;D


To zdjęcie na dole jest robione z kamerki.Jakość jej jest świetna!;D


Można powiedzieć ,że właśnie na Dzień Dziecka dostałam laptopa,chociaż w sumie jest on za dobre oceny xd A tak na Dzień Dziecka to jadę w środe na zakupy ;> Jeszcze tylko kupić lustrzankę i wszystko z  listy rzeczy które chce będzie zrealizowane ;D Dzisiaj przyszła paczka z allegro,ale w niej były tylko rzeczy ,które moja mama dla siebie wylicytowała ;< Moja paczka przyjdzie dopiero w przyszłym tygodniu.Także będzie dużo nowości bo paczki z allegro + na pewno coś sobie kupię w galerii,bo już nawet mam pare rzeczy upatrzonych;) Bye ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)