Outfit

Siema!Dzisiejszy dzień mi się tak strasznie dłuuży.Najpierw do Milicza,a potem nauka,nauka ,nauka.Do tej pory sie ucze a mało umiem hahha xd Coś dzisiaj mi kiepsko wychodzi ta nauka ;D Zaraz biorę się do roboty na najwyższych obrotach ,tylko skończę tą notke.

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia dzisiejszego outfit'u. Wykorzystałam w więkoszości nowości jakie ostanio znalazły sie w mojej szafie.






narzutka-H&M
top-New Yorker
spodnie-allegro
buty-Deichmann

Dzisiaj sobie przypomniałam,że przecież nie kupiłam butów do sukienki na 2 cześć wieczorka,więc w przyszłym tygodniu znowu Wrocław!;D

Lecę się uczyć.Pa pa ;*

Categories:

One Response so far.

  1. sue says:

    swietny topik :>

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)