Paznokcie na wieczorek

Hej!Dzisiaj ze szkoły wróciłam już po 11.Nie opłacało się mi siedzieć dłużej.Jutro jest ostatni dzień w którym idę normalnie do szkoły,ostatni dzień w gimnazjum ^^ ,ale się cieszę!!! W czwartek nie idę,bo klasa jedzie na kajaki,a ja nie chcem.No a w piątek już zakończenie <3

Przed chwilą zrobiłam sobie paznokcie,ponieważ dopiero dzisiaj odkleiłam tipsy ,które przykleiłam przed wieczorkiem.Teraz pokaże Wam moje paznokcie z wieczorka,a te które zrobiłam sobie dzisiaj jakoś na dniach ;)

Te rzeczy użyłam do ich zrobieniaa:





Przed:

 
Po:



Teraz oglądam ''Dlaczego ja?" hahh xd  Dobra lecę,narka ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Mealm. says:

    Skromne, ale świetne!

    http://mealm.blogspot.com/

  2. Andzia says:

    śliczne są :)!
    ZAPRASZAM
    http://candyleopard.blogspot.com/

  3. Dobra notka! c: Masz ochotę na wzajemną obserwację? Tylko bez spiny :3 Jak znajdziesz trochę wolnego czasu wpadnij na mojego fan page: ~ facebook ~ Pozdrawiam, Poppy!
    p.s. podoba mi się tutaj ~(^.^)~

  4. wigga says:

    bardzo się cieszę:D fajne, proste, idealne na co dzień:)
    na blogu dodałam wideo z fragmentem mojej autorskiej piosenki, jeśli masz ochotę zapraszam do posłuchania:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)