Paznokcie

Hej!Miałam napisać wcześniej ale wpadli do mnie kolega i koleżanka ;) + nie mam internetu od 16 ;/ ,kolega wgrywał mi mojego bluconneta .Wszystko się wgrało,pisze że połączono,a net nie działa;/ Dlatego teraz piszę z mamy laptopa,bo ona ma bluconneta wgranego.Mam nadzieję,że normalny net będzie działał niedługo.Pewnie Pan coś robi i dlatego...grrr...niech to szybko zrobi!;D

Teraz pokażę Wam moje paznokcie jakie sobie ostatnio zrobiłam + nowe perfumy:





A teraz idę się kompać,a potem prawdopodobnie zrobie kolejne DIY.Papa;*

PS.Moje prośby zostały wysłuchane-normalny internet powrócił!!!! ;D

Categories:

One Response so far.

  1. Andzia says:

    śliczne paznokietki :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)