Shopping/prezenty na Dzień Dziecka

Cześć!Ja już jakiś czas temu wróciłam z Wro. Niestety lekarz u którego byłam dzisiaj nie stwierdził co mi jest i dostałam skierowane do szpitala do niego na oddział.Termin mam w wakacje,ale dobrze ,że chyba nie będę długo leżała,tylko wyniki i do domu.Dostałam również skierowanie do dwóch specjalistycznych klinik i mam się umówić na wizyte i pewnie znowu będę czekała 3 miesiące na wolny termin ;<


Po wizycie poszłam do galerii ,bo jest dosłownie ulice od kliniki w jakiej byłam.Kupiłam sobie kilka rzeczy.W końcu kupiłam sukienkę na 2 cześć wieczorka,mierzyłam 1500 sukienek,ale ostatecznie wybrałam tą co już kiedyś mierzyłam w sklepie Bershka.Ogólnie to wszystkie sukienki mierzyłam w Bershce ,bo moim zdaniem tam były najładniejsze.Nie mogłam się zdecydować,chyba pół godziny się zastanawiałam hah xd 


Ciuchy pokażę dokładniej na sobie.Teraz tylko tak szybko opisze co gdzie kupiłam .
Zaczne od góry czyli tak:
czarna narzutka-taka sama jak ta ,tylko ,że w kolorze czarnym -H&M
czarna bokserka(jest ona dłuższa,w sumie mogę ją nosić jako sukienkę) -H&M
kolorowa koszulka,leginsy w motyw flagi-New Yorker
miętowa koszulka i ta nad nią -Bershka + w tym sklepie kupiłam sukienkę,którą pokaże dopiero po wieczorku ;)

W końcu dostałam od rodziców wieżę ,bo nie miałam w pokoju xd

Jakieś dwa zdjęcia z dzisiaj z Wro:


 

Dzisiaj również oglądałam lustrzanki i jednak kupię tą co myślałam.Podobały mi się też Canony ,ale jednak wole Nikona.Jejuś,nie moge się już doczekać,aż uzbieram brakującą mi kase hhaha xd
Już niedługo,niedługo.

Tak poza tym to jak wróciłam z Wro,to przyjechał kurier z paczką z allegro.Jutro pokażę co zamówiłam,chociaż nie ma tego dużo bo tylko koszulka i rybaczki.Niedługo przyjdzie jeszcze jedna paczka,gdzie będzie więcej rzeczy ,które sobie zamówiłam,ale to jeszcze nie wiem kiedy ;P

Dobra idę oglądnąć jakiś film.Pa pa;*


Categories:

2 Responses so far.

  1. Też ostatnio wybrałam się na zakupy :)
    Ja spodnie np. kupuje głównie w Bershce :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)