Wakacje/nowa bluzka

Dobry wieczór;) Miałam zamiar tu wcześniej zaglądnąć ,ale moje plany troche się pozmieniały i prawie cały dzień byłam poza domem. Muszę się Wam pochwalić ,że mam czerwony pasek,a moja średnia do 5,53 ;D Jestem mega z niej zadowolona.Po apelu pojechałam z koleżankami zawieść świadectwa do liceum,a potem poszłyśmy na lody i zakupy.Ja dawno sobie nic nie kupywałam,a z racji tego ,że w Miliczu otwarli nowy sklep z ciuchami z sieciówek postanowiłam tam wstąpić.Kupiłam sobie 2 koszulki.A tak poza tym to jeszcze lakier do paznokci.Jedną z koszulek pokażę dzisiaj,bo ubrałam ją na spacer,a drugą i lakier kiedy indziej.Teraz jeszcze muszę kupić sobie wkońcu jakieś szorty,dzisiaj mierzyłam jedne ,które mi się podobały i ostatecznie ich nie kupiłam bo były nie wygodne -.-

Jak wróciłyśmy z Milicza umówiłam się z kolegą na spacer bo jutro wyjeżdża i musieliśmy się pożegnać,spontanicznie wpadł na pomysł,żeby pójść na zdjęcia,dlatego dzisiaj mam dla Was 1 cześć zdjęć z dzisiaj.Potem wróciłam do domu,zgrałam zdjęcia iiii znowu poszłam z nim na spacer hahah xd Ostatecznie do domu weszłam jakieś 10 minut temu xd








A moje plany na wakcje?Na pewno Skorzęcin,Niemcy,jakieś wypady nad staw, a reszta wyjdzie w praniu ;) No a w poniedziałek jedziemy z dziewczynami na 99 % do Wrocławia do kina i może na zakupy.Idę spać bo padam,dobranoc;*

Categories: ,

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)