Wieczorek część 2

Siema!Miałam w planach pisać wcześniej,ale niespodziewanie pod wieczór wpadła do mnie koleżanka,a potem dojechała jeszcze Ania i pojechałyśmy na wycieczke rowerową do Ady babci do Dunkowa.Jak wróciłyśmy to pojechałyśmy na szkołe i jeszcze dołączyli chłopacy i tak nam zleciało,że się nieobjerzeliśmy a już była prawie 22,więc zebraliśmy się do domu.Ja nawet nie wiem kiedy tak zleciało ;o Hahah,ale fajnie było,uśmiałam się-szczególnie z mojego kota w telefonie powtarzającego wszystko co mówiliśmy xd

A teraz mam dla Was 2 część zdjęć z wieczorka:

z Marcinem:



z Michałem:


z Didem <3



z laskami ;D

z Anią:



i słittt focia w ubikacji z Karoliną musi być hahah xd



 Ogólnie ten dzień był bardzo pozytywny!A teraz idę coś zdjęść ,bo umieram z głoduu.
 Od jutra tylko 5 dni aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dobranoc ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)