Wieczorek

Heeej!Wczoraj nie pisałam bo miałam wieczorek na zakończenie gim.Było megaaa,świetnie się bawiłam.Mam 507 zdjęć z wczoraj,ale tylko niektóre nadają się do publikacji.Już je przesegregowałam i podziliłam na 4 posty ;] Teraz będą 3 zdjęcia  z części oficjalnej i 3 z zabawy,bo chciałam Wam w jednym poście pokazać jakie miałam sukienki.Czarna jest  z H&M ,a ta z druga z Bershk'i . Na 1 części miałam szpilki widoczne na zdjęciach,ale niedłgo pokażę je dokładniej.A na 2 części najpierw miałam koturny ,które kupiłam ostatanio we Wro,ale potem nie wytrzymałam i zmieniłam na baleriny.Dobra nie przedłużam tylko pokazuję zdjęcia:







Dzisiaj byłam przed egzaminem z grania w szkole bo miały być wyniki testów gimnazjalnych i muszę się Wam pochwalić,że napisałam najlepiej z całej szkoły test humanistyczny ;DDD Angielski poza tym dobrze mi poszedł,no jedynie część matematyczno-przyrodnicza średnio,ale to nic ,bo z tym nie wiąże przyszłości. Potem pojechałam do Milicza załatwić kilka spraw,miedzy innymi odebrać mój pierwszy dowód. A teraz lecę ogarnąć pokój ,bo zaraz wpadnie do mnie koleżanka.Bye bye ;*




Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)