Wypad

Hej,hej!Obecnie siedzę opatulona kocem bo dzisiaj trochę zmarzłam.Dzisiaj wpadlismy na spontaniczny pomysł ze znajomymi,żeby pojechać rowerami do Milicza na pizze.No i pojechaliśmy,ale jak już byliśmy na miejscu i jedliśmy  to zaczeło padać.Siedzieliśmy i siedzieliśmy,aż w końcu trochę przestało padać i pojechaliśmy(a Milicz jest 9 km od naszej miejscowości).Zmokliśmy trochę,ale były warto bo było fajnie;> Myślałam,że padnę po drodze ,bo już nie miałam siły jechać,ale chłopacy mi pomogli hahaha. Ogólnie rzecz biorąc było fajnie ,a to ,że troche zmokliśmy to nic ;p

Dobra teraz lecę się kompać,a Was zostawiam ze zdjęciami ,które zrobiłam już jakiś czas temu ja ;)







Mam jakieś zdjęcia zarówno z wczoraj jak i z dzisiaj ale tylko z telefonu ,bo apratu nie brałam ,ale jeszcze nie zgrałam.

Spodnie ombre już zrobione,dodam zdjęcia na dniach,bo też jeszcze nie zgrałam xd

Dziewczyny wpadły dzisiaj na pomysł,żeby pojechać pociągiem do Wrocławia,bo on chcą przygode hah xd Ja jestem za ,więc jakoś w wakacje jedziemy pociągiem do Wro do kina haha ;D Dobra pa pa ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Fajne są takie wycieczki raz na jakiś czas. Przynajmniej dla mnie bo raczej jestem typem domatora :) Jaki Canon? ;>

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)