Zdjęcia /"Pirania 3D"

Heej;) Dzisiaj w końcu wybrałam się na długiiii spacer i zdjęcia.Było tak gorąco,a jednak fajnie się chodziło.Mam dużo zdjęć ,które rozłożyłam na kilka postów.Odnośnie ubioru to chciałam ,żeby było wygodnie i żebym się nie ugotowała.Postawiłam na nowe leginsy,bokserke i baseballówke,która potem była zbędna bo było tak gorąco.

Jak wróciłam ze zdjęć to się położyłam i odpoczywałam.Ha ha ha za gorąco było xd Potem postanowiłam,że oglądnę jakiś film.Padło na "Pirania 3D''.Oglądałam wszystkie cześci,więc byłam ciekawa i tej.Tak jak na poprzednich nie zawiodłam się.Polecam,super film!







bokserka-H&M
leginsy-New Yorker
baseballówka-allegro
trampki-no name

A jutrzejszy dzień niestety głównie na nauce mi zejdzie,bo w poniedziałek mam 2 spr. i kartkówkę ;< 
Bye bye ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Śliczne legginsy :)
    Ja wczoraj oglądałam filmy :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)