Zdjęcia

Hej!;) Dzisiaj dzień minął na odpoczywaniu hah :D Zero nauki,zero zadania domowego :D Zaaraz będę się pakować do szkoły. Z racji tego ,że się nudziłam oglądnełam jakiś film,ale taki średni to może nie będę go opisywać.W szkole mamy już ostanie sprawdziany,kartkówki itp. Ogólnie ja mam jeszcze do poprawki chyba jeden przemiot ,więc luz.Dzisiaj w szkole się dowiedziałam,że Pani jednak mi nie odpuści tego ,żebym nie grała i mam grać na organach.Grr..ale na szczęście nie jest trudne ;D





Jej!Chcę już wakacje!Nie moge się już doczekać,ale teraz szybko minie,bo będą przygotowania do wieczorka,a po wieczorku to już zostanie tylko tydzień. W te wakacje postanowiłam sobie,że będę częściej jeździła na wycieczki rowerowe haha ^^ .Oczywiście jak będę w domu,bo na część wakacji już mam plany,a reszta to jak to się mówi wyjdzie w praniu.

Idę się spakować.Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)