Zmiana planów

Hej!Dzisiaj moje plany nie wypaliły boo ..... autobus nie przyjechał ;/ Byłam taka zła,że szok.Postanowiłam,że przełoże to na sobote,bo wtedy wiem,że na bank autobus zawsze jest ,bo już  jeździłam kilka razy.Zależało mi ,żeby dzisiaj pojechać ,no ale coż będę musiała załatwić wszystko w sobote.W szkole już mamy luzy i ogólnie próby do wieczorka.Ja jeszcze nie mam paru rzeczy,ale to drobiazgi,po które wybiorę się w przyszłym tygodniu.No zapomniałam,że jeszcze nie mam butów,ale to pojade po nie do Wro jakoś w przyszłym tygodniu.

A dla Was mam już chyba ostanią cześć zdjęć z tamtego piątku ^^







A teraz idę ogarnąć czy jest coś na jutro zadane,bo tej pory nie miałam czasu.Jutro po szkole przychodzę i kładę się do łózka,bo ten tydzień mnie  strasznie wymęczył,jestem taka słaba i zmęczona że szok ;o Jak dobrze ,że już niedługo wakacje i będę mogła wypocząć.
A już w przyszłym tygodniu nowe DIY,a w zasadzie nawet dwa jak wszystko pójdzie po mojej myśli ;D Dobra to do jutra ;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Pachlarba says:

    Świetne spodnie ^^

  2. Patrycja says:

    genialne spodnie,
    czekam na DIY

  3. Zakochałam się w tych spodniach, a Ty jesteś śliczna !

    Zapraszam : nothingtoforce.blogspot.com
    Obserwujemy? :)

  4. Dorothy says:

    Ojej,dziękuję :))

  5. Dorothy says:

    DIY już mam nadzieję na dniach,bo dzisiaj kupiłam już potrzebne rzeczy do zrobienia. A do drugiego DIY dokupię w tygodniu ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)