Zmiany/DIY/allegro

Hejj;) Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd.Wczoraj jak tak siedziałam wieczorem i się nudziłam postanowiłam się pobawić z wyglądem.Niektórzy jak wczoraj wchodzili mogli się zdziwić bo co 5 sekund zmieniałam albo tło albo nagłówek.Nie mogłam sie zdecydować ,które najlepsze więc chyba z godzinę zmieniałam i się zastanawiałam,które wybrać hahah xd

Dzisiaj w końcu dodaje notkę z DIY. Jakiś czas temu wpadłam na pomysł,żeby jakoś ozdobić spodnie które ścięłam na krótkie.Postanowiłam,że kupię ćwieki.Oczywiście u mnie na wsi ani w Miliczu nie dostałam potrzebnych mi rzeczy ,więc zamówiłam z allegro.Ćwieki leżały dość długo ,aż postanowiłam,że w końcu je wykorzystam.Oto efekty:

Jakiś czas temu popsuła mi się torebka,którą bardzo lubiłam ,ale nie wiedziałam jak mam ją naprawić.Odpadły mi na dworze te guziczki:

Postanowiłam,że zastąpię je ćwiekami:


Tak spodnie wyglądały po ścięciu:

A tak po przeróbce:

Postanowiłam ,że ozdobię też inne spodenki:

Szczerze mówiąc,te mi się bardziej podobają po przeróbce:


Pierwsze spodenki są  no name,a drugie z Pimpkie. Już niedługo na blogu kolejne DIY ,tylko muszę kupić jakoś w tygodniu potrzebną mi rzecz.
Te zdjęcia są słabej jakości,bo były robione wieczorem,jak będzie ciepło to pokaże dokładniej:)

I jeszcze zdjęcie ciuchów ,które kupiłam na allegro:

Narka ;*


Categories:

One Response so far.

  1. Fajne zakupy i fajny DIY :)
    Zmiana zdecydowanie na lepsze! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)