basen/nowa bluzka

Hej!Wczoraj nie pisałam ,bo tak jakoś zabrakło mi dnia hahh xd Cały dzień coś robiłam,głównie siedziałam w basenie,który Wam dzisiaj pokażę. Szczerze mówiąc niedawno wstałam,bo jakoś przed 13.Zaraz chyba wybiorę się na rowery bo mam ochotę porobić zdjęcia!;D Dzisiaj również pokaże wam moją nową bluzke.Kupiłam ją i jeszcze pare innych rzeczy jakieś dwa tygodnie temu,reszte rzeczy pokażę przy okazji.Ta bluzka jest z H&M,ostatnio strasznie podobają mi się szerokie bluzki z napisami,dlatego głownie takie kupuje.

jacuzzi jak ja jestem w basenie cały czas chodzi haha xd





Zaraz chyba jadę na te rowery,a potem biorę się za pakowanie,bo już jutro jadę na wakacje do Niemiec.Odezwę sie jeszcze jutro przed wyjazdem jak zdąże,a jak nie to postaram się coś napisać jak już będę na miejscu.Idę bye bye ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)