Home

Heej!W końcu wróciłam.Mam dla Was mnóssstwwoo zdjęć!;D Mój wyjazd się przedłużył,miałam wrócić w piątek ale zostałam do poniedziałku bo pojechaliśmy nad morze w Niemczech.Także od piątku do wczoraj byłam nad morzem...chociaż tego morzem nie można nazwać bo woda jest tylko 2 godziny dziennie hhahah xd Pierwszy raz jak weszłam na plaże przeżyłam szok bo wody nie było.Dopiero po paru godzinach był przypływ i była woda ale tylko niecałe dwie godziny. W ogóle tam jest zupełnie inaczej niż nad naszym morzem...nie ma typowej plaży tylko jest trawa i może jeden stragan z pamiątkami ,a nie to co u nas że cała ulica z straganami xd Zamiast tego ,że nie ma wody można normalnie chodzić w głąb morza,dlatego ja wybrałam się na wycieczkę w głąb,ale o tym będzie osobny post.Wszystkie zdjęcia podziele na killka postów bo mam juz mniej więcej zaplanowane pomysły.Teraz właśnie zgrałam zdjęcia iiiii przyżyłam szok bo mam ich aż 800 ;oooo

W najbliższym czasie dodam posty z poprzednich dni mojego pobbytu bo też ich mam trochę,pozatym mam też zdjęcia z wycieczki do Hamburgu ,no ale głównie zdjęcia mam z pobytu nad morzem.Teraz dodaję tylko kilka zdjęc,a więcej postaram się pod wieczór:)







Na dalszą relacje zapraszam wieczorem.

Do potem!;*

Categories:

One Response so far.

  1. Mycia says:

    Wyjazd można uznać za udany ;D
    Świetne 2, 4 i 6 zdjęcie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)