Maxi

Siema!Dzisiaj nawet wcześnie wstałam jak na mnie bo po 10 hah ;D Zrobiłam sobie śniadanko i postanowiłam zrobić cos pożytecznego dlatego posprzątałam mój pokój .Potem pomyślałam,że w końcu pokaże Wam jedną z 2 moich sukienek maxi i się szybko ogarnęłam żeby porobić zdjęcia.



 





I na koniec anigif:hahah cos mnie wzieło na glupie miny xd
Ostatnio coraz częsciej zastanawiam się nad kupnem lordsów,nawet znalazłam jeden model na deezee.pl  co mi się podoba ale cały czas nie moge się na 100 % zdecydować.Z jednej strony mi się podobają a z drugiej coś nie jestem do nich pewna.No nic jeszcze się namyślę!;)

 A teraz żegnam się z Wami i idę sprzątać dom ;) Bye ;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Mycia says:

    Świetna sukienka !!
    I miny ;dd
    Miłego sprzątania :D

  2. Sandra says:

    Ładnie ;*
    Zapraszam nowy post ;3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)