Mint

Hej hej!:) Tak jak wspominałam pojechałam do Milicza.Porobiłam baaardzo dużo zdjęć ,więc rozłożyłam je na dwa posty.Byłam też na pysznych lodach,szkoda że w Sułowie nie ma takich z automatu xd Przed chwilą weszłam na górę,bo po powrocie do domu (ok.20) poszłam jeszcze grać ze Stryjkiem w paletki.Hahahah śmiesznie było xd  A do okulisty jednak nie jade jutro tylko chyba we wtorek xd Dobra zostawiam Was pierwszą częscią zdjęć ,a ja lecę na dół:











A jutro chyba do tego zoo,ale to jeszcze nie pewne bo nie wiadomo jak moja mama z tą nogą pójdzie i czy w ogóle pójdzie,dlatego wszystko się okaże jutro :) A co do części do aparatu postanowiłam z nią poczekać a te pieniądze przeznaczyć na jeszcze jeden obiektyw ,narazie zaczynam zbierać dopiero kase,ale mam nadzieję,że już niedługo będę mogła go kupić :D A jak kupie obiektyw to wtedy kupię tamten pilot ,bo on nie jest drogi :P Dobra idę pa ;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Asia says:

    Powodzenia z zbieraniem, ja cały czas zbieram na lustrzankę i kasy mi ubywa ^^
    śliczne zdjęcia, a w tej twojej spódnicy to ci tak pięknie :) Mega *.*
    Pozdrawiam :D

  2. Dorothy says:

    Dzięki ;)
    Haha też tak zawsze mam,że mi kasy ubywa,ale jak na lustrzanke zbierałam to się pilnowałam i w miesiąc nazbierałam :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)