Morze nast.część

Hej hej :) Znowu piszę szybko bo musze lecieć się szykować bo jedziemy zaraz do Milicza.Mam zamiar wziąć aparat i porobić zdjęcia,więc może wieczorem tez coś dodam.Pogoda się niestety popsuła,ja nawet dzisiaj trochę zmokłam bo pojechałam rowerami ze Strykiem do sklepu i złapał nas deszczyk xd Jutro prawdopodbnie jade do okulisty bo chcę w końcu kupić soczewki a nie wiem jakie .No i musze nauczyć się je zakładać.W planach jutro też jest wyjazd do zoo do Wro bo Stryjek z Kubą strasznnie chcą jechać.Ja w sumie też dawno nie byłam w zoo to z chęcią się wybiorę.Dobra kończę bo jeszcze buszuję po allegro w poszukiwaniu pewnej rzeczy do aparatu bo chcę jeszcze dzisiaj ją zamówić.Marzy mi się również dokupienie jeszcze jednego obiektywu ,ale narazie musze kase nazbierać bo trochę kosztuje.









Kurczę nie wiem jak się ubrać bo pogoda co chwilę się zmienia,ale chyba zdęcyduję się jednak na jeansy xd Narka ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Świetne zdjęcia. Pogoda faktycznie zmienna. Przed chwilą padało, a teraz słonko.
    Najlepszy jest szampon z Babydream. Kosztuje grosze, bo coś koło 4 zł, a jeśli myjesz tylko pędzelki nim to starczy Ci na bardzo długo. Można go dostać w Rossmannie :)

  2. Dorothy says:

    Dzięki za info :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)