Morzee -dalsza część

Witam:) Wreszcie mam chwilę żeby tu coś napisać ;D Jestem nie wyspana bo jakoś po 9 zostałam obudzona dzwonkiem (tak mi sie bynajmniej wydawało) ,zleciałam na dół otworzyć ...a tam nikogo nie było xd haha Nie wiem może mi się wydawało ,że ktoś dzwonił do drzwi ,albo mi się to śniło ;D W każdym razie wróciłam do łożka i jeszcze do 11 poleżałam,a potem wstałam ubrałam się i poszłam załatwić do końca sprawe w mojej starej szkole. Trochę mi to zajeło,a jak wróciłam to wziełam się za oglądanie filmu ;P A teraz następna cześć zdjęć z nad morza z Niemiec ;)






hhahaha z kolegą xd


O tej porze byłabym teraz w Skorzęcinie ,ale myśleliśmy że nie będzie pogody i nie pojechaliśmy...no ale cóż nic straconego bo prawdopodobnie w przyszłym tygodniu jadę do Skoja.Nie moge się doczekać!A jak nie pojadę w przyszłym to w tym tygodniu co wrócę ze szpitala ^^ Najważniejsze żeby pogoda była ;D
Dobra lecę, pa ;*

Categories:

11 Responses so far.

  1. wigga says:

    spróbuj koniecznie!:)

  2. Marta says:

    Heheh, też tak czasami mam! ;d

  3. Dorothy says:

    Mi to się zdażyło pierwszy raz xd

  4. Suertuda says:

    Piękne zdjęcia!! :)

  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.
  6. ładne zdjęcia!
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, DO WYGRANIA SUKIENKA :)

  7. zdjęcia świetne :)

  8. bree says:

    bardzo fajne fotki! :) pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

  9. fajna kurtałka :) zapraszam do mnie na nowego posta ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)