Morzeee następna część

Hej:) Dzisiaj wyjątkowo pisze tak raniutko ,bo za 2 godziny jade na wesele kuzyna do Wrocławia.Wróce prawdopodobnie dopiero ok.20.Może wezmę aparat i porobię jakieś zdjęcia,ale jeszcze nie wiem.Przed chwilą się kompałam,a teraz czekam na kuzynke bo ma mi przywieść moją sukienke,bo jej kiedyś pożyczałam xd Wczoraj zrobiłam sobie nowe paznokcie z wykorzystaniem brokatów,efekt pokaże jutro. Dobra zostawiam Was z zdjęciami,a ja uciekam się szykować,bo jeszcze siedze z mokrą głową i nie umalowana xd









Możliwe że wieczorem coś dodam,o ile będzie mi się chciało i będę miała jakieś zdjecia ^^ Lecę ,narka ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Colada says:

    fajny blog ^^
    zapraszam do mnie : http://co-la-da.blogspot.com/

  2. Fajne zdjęcia :) . Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ^^ Spodobało nam się . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie ;)

  3. Marta says:

    Baw się dobrze! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)