Na szybko

Hej :) Chce tylko napisać Wam ,że Pan przyszedł i powiedział że może mi to zrobić  już na miejscu laptopa tylko że nic już nie będzie na tym komputerze,a zz racji tego że ja chce odzyskac zdjęcia to mu musiałam oddać na pare dni mojego laptopa ;( No ale dobrze że nie trzeba bo wysyłać do serwisu i że zdjęcia odzyskam chyba,wole poczekać i zdjęcia mieć bo mam ich prawie 15 tys niż wszystkie stracić.

Wiem  że jest trochę późno,ale ja postanowiłam napisać bo zalegam na skype z tym na dole ;D


HAhahahhahahahahhahahahahaha uwielbiam to zdjęcie xd
Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)