New in my wardrobe

Cześć;) Dzisiaj po wstaniu z łóżka czyli jakoś po 12 hah zmobilizowałam się żeby zrobić zdjęcia nowości.Chociaż może nie takie nowości bo niektóre rzeczy kupiłam nawet miesiąc temu ;D  Co prawda niektórych rzeczy miałam zdjęcia już na moim laptopie,ale z racji tego że przed chwilą zawiozłam go do naprawy  ;( to postanowiłam zrobić od razu wszystkiego zdjęcia,chociaż i tak mam wrażenie że o jakiś rzeczach zapomniałam xd Jutro pojawi się notka pod tytułem new in shoes ;D

zakochałam się w jego kolorze <3
sweterek-KappAhl

Tą bluzke kupiłam w dniu zakończenia roku szkolnego jak byłam z dziewczynami w Miliczu.Ostatnio otwarli nowy sklep i tam właśnie ją kupiłam.

spódniczka-H&M


Spodobała mi głównie dlatego ,że ma przedłużany tył ;) Kupiona też w H&M ,ale jakiś miesiąc temu,chociaż wiem że jest nadal bo dwa tygodnie temu jak byłam z dziewczynami w Pasażu to jeszcze ją widziłam ;D



sweterek -H&M

A teraz biorę się za jedzenie <mniam>


Mój piękny:

I na koniec jeszcze jakieś moje dzisiejsze:


W poniedziałek dojdzie trochę nowości bo znowu wybieram sie z koleżanką do Wro na zakupy.Początkowo miałam jechać sama,ale potem zadzoniłam do Oli i jedziemy razem ;) Mam nadzieję ,że  w końcu kupię te spodnie i pewnie coś jeszcze ;D Lecę ,bye;*

Categories:

6 Responses so far.

  1. Asia says:

    Śliczne rzeczy sobie kupiłaś, podoba mi się ta marynarska bluzka :)
    Pozdrawiam :D

  2. diy-kapi says:

    ta w paski jest świetna ;) u mnie już jej chyba nie ma.. :<

  3. Dorothy says:

    Dwa tygodnie temu to widziałam ją na wyprzedażach i może dlatego nie ma ;)

  4. swallow says:

    Śliczna jest ta bluzka z przedłużanym tyłem. Widziałam taką w H&M, tylko że szarą

  5. Dorothy says:

    Wiem,ja właśnie nie mogłam sie zdecydować który kolor wziąć hah xd

  6. wszystkie zdobycze są śliczne
    ale sweterek mmmm <3 zakochałam się w tym kolorze
    taki delikatny ;)
    + bardzo fajny blog ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)