News in shoes

Hej!:) Dzisiaj moje plany nie wypaliły bo okulistka do której chodzę ma urlop i muszę czekać aż wróci grr ;< Poza tym do zoo nie pojechaliśmy bo goście jednak zostają jeszcze do jutra;D Od rana byłam praktycznie na podwórku bo rozwalaliśmy szopki,bo już jutro mają stawiać garaż i płot.Haha wyżyłam się przynajmniej,bo dostałam młot i rozwaliłam jedną ściane z 3 szopek haha xd W między czasie udało mi się zrobić kilka zdjęć najzwyklejszgo outfitu ,który pokaże wieczorem albo jutro ;P Potem wybrałam sie jeszcze na szkolne boisko ,a jak wróciłam to zrobiłam sobie nowe paznokcie .Teraz piszę do Was i idę spowrotem na dół :)

A teraz pokażę Wam zaległą już notke czyli buty.Jedne z nich pokazałam podczas wesela,ale zostały jeszcze jedne buty ,które kupywałam ostatnio( w sumie jakieś 3/4 miesiące temu)  a Wam nie pokazałam.W między czasie jeszcze oczywiście kupywałam jakieś buty ,ale na bierząco Wam pokazywałam ale o tych jazzówkach zapomniałam:)







Ostatnio pisałam ,że zastanawiam się nad kupnem lordsów,ale ostatecznie zrezygnowałam bo stwierdziałam,że nie są jednak w moim guście.

I na koniec jakieś moje :



Narka;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Squared says:

    lovely shoes!! Come back soon <3

  2. smyrgotka says:

    podobaja mi sie obie pary :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)