Nowości kosmetyczne część 1

Siema!;) Padam ze zmęczenia,jak rano wyszłam z domu tak wróciłam przed chwilą.Pojechałam do Milicza z rodzicami i korzystając z okazji poszłam na mini zakupy kosmetyczne bo już mi się pokończyły kosmetyki.Druga część będzie najpóźniej w poniedziałek bo czekam na paczkę ^^ Po zakupach poszłam na pizze ale ostatecznie wziełam kebaba<mniam> i lody.Miałam straszna ochotę na loda z automatu bo jest gorąco ;d

Aktualnie zgrywam wszystkie zdjęcia jakie mam na aparacie bo nie mam tutaj żadnych zdjęć żeby dodać,a z aparatu na szczęście nie usunałam tych z nad morza.Jejuś modlę się żeby tatmte się dało odzyskać bo miałam tam zdjęć na około 20 notek do przodu.Miałam porobione zdjęcia ostanich zakupów i ogólnie jeszcze jakieś tam ,więc oby dało się je odzyskać bo wszystkie przepadna a ja będę musiała jeszcze raz robić te zdjęcia.



Porzebowałam jakiegoś płynu do mycia twarzy na codzień ,bo wszystkie mi się pokończyły.Mój wybór padł na Nivea,zobaczymy czy się sprawdzi bo nigdy jeszcze nie miałam.Dodatkowo kupiłam maske na włosy.Miałam jeszcze kupić farbę do włosów ale zapomniałam grrr,kupie jutro najwyżej :)

A w najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia moim ostatnim zakupom bo trochę się nazazbierało a jeszcze Wam nie pokazywałam.Jak znajdę czas to ogarnę ciuchy i zrobie zdjęcia,bo już się zbieram na taką notkę od miesiąca i coś mi nie wychodzi haha.

Dobra idę pa pa;*

Categories:

One Response so far.

  1. Olimpka says:

    stosowałam często te odżywki z Glisskur i muszę przyznać, że baaardzo poprawiły kondycję moich włosów ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)