Opalanie ^^ /zdjęcia z wieczorka

Siemka!:D Mam teraz chwilę,więc postanowiłam cos napisać. Z rana rodzice zabrali się za rozkładanie nowego basenu,ma on wbudowane jacuzzi dlatego już wiem ,że będe w nim cały czas siedziała^^ Jak woda się nalała rodzice pojechali do Milicza a ja zostałam i przyjechała do mnie Ania (kuzynka) .Posiedziałyśmy na tarasie i jak pojechała postanowiłam wskoczyć do basenu.Szybko się przebrałam w strój i z rozpędu wskoczyłam do basenu bo inaczej chyba bym się nie odważyła zamoczyć ,bo woda lodowataaaaaa !Włączyłam jacuzzi i nie miałam ochoty wychodzić <3 Potem chwilę się poopalałam i przyszłam do domu napisać notkę.

Dla Was mam zdjęcia z wieczorka z 2 części:

hahahahhaahhah nie moge z tego zdjęcia do góry ;D





A plany na jutro?Wrocław z dziewczynami,jedziemy pociągiem bo ja jechałam tylko raz a dziewczyny chyba nigdy.W planach mamy kino i zakupy ;) Także teraz się z Wami żegnam,może później coś jeszcze napiszę.Bye ;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Piękna sukienka :D
    Zapraszam do mnie ; D

  2. Te zdjęcia są rozbrajające, ale wieczorek był Mega ;D

  3. bree says:

    swietne fotki! pozdrawiam i zapraszam :-)

  4. Matko, ale ci zazdroszczę tego basenu z jacuzzi:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)