Outfit

Hej hej!;) W końcu piszę do Was z jakimś outfitem ,bo ostatnio coś ich mało było ;< Dzisiaj jak się dowiedziałam,że jadę do Milicza, od razu pomyślałam,że mogę wtedy zrobić jakieś zdjęcia dla Was,dlatego szybko wybrałam strój i pojechałam. Ubrałam dzisiaj w końcu mój nowy sweterek,który pokazywałam ostatnio i coś czuję ,że będzie jednym z moich ulubionych.No nic nie przedłużam zostawiam Was z zdjęciami.






sweterek-KappAhl
spodnie-Terranova
ramoneska-Zara
buty-CCC

A plany na jutro? Jadę do Wrocławia na zakupy,dzisiaj rano mój wyjazd stanął pod znakiem zapytania bo koleżanka się rozmyśliła,ale szybko obmyśliłam nowy plan i plany na szczęście nie uległy zmianom ;) Także jutro odezwę się dopiero wieczorem jak wrócę,może od razu pokaże co kupiłam,ale to zależy czy będę mocno zmęczona czy nie . Lecę,narka ;*

Categories:

9 Responses so far.

  1. Mycia says:

    Mm.. Sweterek! ;3
    i BUTY ♥

  2. Bardzo fajny outfit :)
    Szkoda, że pogoda nie dopisuje :(
    Miłych zakupów! :*

  3. świetna stylizacja,sweterek jest cudny :)

  4. śliczna stylizacja *.*

  5. Paulina says:

    Masz bardzo fajny blog , ładna stylizacja .Udanych zakupów życzę :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

  6. MELANIE says:

    pięknie!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

  7. KiSia. says:

    cześć. :) bardzo ciekawe zdjęcia i ogólnie śliczny blog. zapraszam do mnie. < 3

  8. Tola says:

    śliczny sweterek:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)