Pod wieczór

Hej hej;) Tak jak obiecałam dodaję jeszcze jeden dzisiaj post.Dzisiaj prawie cały dzień poświęciłam na segregowanie ,przerabianie i zmniejszanie zdjęć z Niemiec,a jeszcze nie skończyłam.Na razie ogarnęłam tylko te z nad morza,a jeszcze mam z poprzednich dni +jedna ''specjalna'' notka-jaka?przekonacie się na dniach.Na razie mam plany i przerobione zdjęcia na 5 notekkk.A trochę jeszcze dojdzie,ale to jutro postaram się z tym uwinać.

Podczas segregowania postanowiłam sobie zrobić przerwę,bo miałam straszną ochote zrobić jakieś paznokcie.Dlatego chywyciłam za tipsy i lakiery i  próbowałam przeróżnych rzeczy,ale ostatecznie zdecydowaałam się nad dość ''skromne'' pazokcie.Niedługo dodam specjalną notke na ten temat,bo ostanio weszłam w posiadanie pewnej maszyny strasznie ułatwiającej mi robienie paznokci.

Nawiązując do tytułu notki ,teraz pokaże Wam zdjęcia z wieczornego spaceru nad morze ;))


Wiatr strasznie wiał ;<



A moje plany na pozostałą cześć wakacji?Skorzęcin! Miałam jechać już w przyszłym tygodniu,ale ze względu na pogode,postanowiliśmy przełożyć wyjazd o tydzień,na pierwszy tydzień sierpnia.O ile będzie pogoda bo jak dalej będzie taka jak teraz to jeszcze się przełoży.My nigdy nie wynajmujemy do przodu domu,tylko jedziemy na spontana i na miejscu szukamy domku,także nie ma problemu że nie trafimy z pogodą.
A mniej odległe plany?W tym tygodniu przedewszystkim postaram się wybrać do Wrocławia,bo ostatnio nie zajechaliśmy do Pasażu po spodnie bo były takie korki ,że omineliśmy centrum Wrocławia i pojechaliśmy obwodnicą.Także mam nadzieję,że znajdzie się czas żeby podskoczyć do Wro bo strasznie mi zależy na tych spodniach.

Grrr..niech w końcu będzie pogoda,bo mam ochotę pojechać nad staw się pokomopać i poopalać.A teraz idę oglądnąć jakiś film :) Do jutra!;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. jumos says:

    zazdroszczę, bo bardzo chciałam jechac w te wakacje nad morze, ale może jeszcze nic straconego :)

  2. łał nad morzee, tez chcee ;c

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)