Shopping

Hej!;) Piszę teraz szybko,bo niedługo wszyscy do mnie przychodzą bo śpimy w namiotach u mnie na podwórku ^^ Co prawda dzisiaj troche popadało,ale to nie pokrzyżowało naszych planów.Dzisiaj w końcu się wyspałam<3 Wczoraj byłam tak padnięta że zasnełam już o 22 hahah xd Ogólnie ogarnełam się dopiero jakieś 20 minut temu.
.
A teraz pokażę Wam moje wczorajsze zakupy:










okulary-New Yorker
bikini-H&M
szorty-Bershka

A teraz lecę,bo zaraz przyjedzie kolega rozkładać namioty.Bye ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Mycia says:

    Też chcę do namiotu :c
    Jakie słodkie bikini :D I wgl każda z tych rzeczy fajna.
    Miłego nocowania ;3

  2. świetny połów! ;) Ciekawy blog i jesteś naprawdę ładna!

  3. Dorothy says:

    Ojejuś!Dziękuję bardzo!;)

  4. Asia says:

    świetny strój, choć wolałabym jakiś inny kolor, ale biały też ładny :) A w szortach się zakochałam *.* Są prze cudowne :D
    Pozdrawiam :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)