Tipsy + mini zakupy

Siemka! Dzisiaj pojechałam do Milicza bo musiałam załatwić jedną sprawe w mojej nowej szkole :) Musiałam też wstąpić do salonu T-Mobile bo ostatanio coś mi pobierało kase z konta,a ja nie traciłam jej ;/ Jak została mi chwila do autobusu poszłam jeszcze do kuzynów i zabrałam ich na lody.Uwielbiam lody z automatu <3 Jak sobie pomyślę,że w przyszłym tygodniu będę już mogła zjeść taki pyszny deser lodowy w Skorzęcienie to aż mi ślinka cieknie hahahah xd W drodze na autobus wstąpiłam do byle jakiego sh bo chciałam kupić jeansową koszule ,bo mam pomysł jak ją przerobić.Zobaczymy co wyjdzie,jak nie to trudno dużo na nią nie wydałam xd Zrobie to w przyszłym tygodniu bo jeszcze brakuje mi dwóch rzeczy żeby ją przerobić,jedną kupie w normalnym sklepie,a drugą zamówie dzisiaj z allegro.

Już dawno miałam dodać ten post,ale ciągle coś innego wypadało.Dzisiaj go dodaję ponieważ czekając na autobus wstąpiłam jeszcze do chińczyka i  z racji tego że mam ostatnio manie na malowanie,ozdabianie kupiłam kilka ozdób ,które Wam zaraaz pokaże,ale najpierw moje ostatanio zrobione tipsy i maszyna ułatwiająca mi ich robienie ,którą dostałam od mamy,gdy widziała jak sie męczę piłując tipsy pilniczkiem xd Z ciuchów nic nie kupiłam w chińskim bo nic mi sie nie podobało,jednie u mnie mają czasem buty fajne,ale ciuchy -mi się nie podobają.


Mój bałagan podaczas robienia ostatnich paznokci xd

Obecnei na paznokciach mam już inny wzór i nie mam tipsów bo swoje pazoncie już mam długie :P


Dzisiejsze zakupy:





I na koniec moje zdjęcie zrobione dziisiaj:


Ide ugotować obiad,pa ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. dziękuję Ci :* piękny kolor lakieru
    wpadaj do mnie na konkurs i wygraj sukienkę!

  2. Marta says:

    Piękneeeee! :)

  3. Nenka says:

    świetne pazurki :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)