Udany dzień/morze dalsza część

Siemankko!:D Dzisiaj mam mega udany dzień bo po 1 -zalliczyłam baardzo udany zakupy,po 2 - odzyskałam mojego laptopa <3 ,na szczęście Pan umiał zrobić mi na miejscu i nie było trzeba wysłać do serwisu i po 3 odzyskałam wszystkie zdjęcia,naczy nie ja tylko Pan ,ale grunt że się udało ;DDD

Także teraz moge powrócić do przedstawiania Wam dalszych zdjęć z nad morza ;)








A tak pozatym to jakieś 20 min temu weszłam do domu,bo po drodze odbierałam jeszcze laptopa.Dzisiejszy wypad uważam za bardzo udany.Ostatecznie pojechałam z dziadkiem i jestem bardziej zadowolona niż z rodzicami bo przynajmniej nikt mi nie zrzędził nad uchem ''pośpiesz się,ile jeszcze?!'' hahahaha. Teraz planuuje następny wyjazd z dziadkiem do Wro ,tyle że na zwiedzanie Wrocławia bo dziadek stamtąd pochodzi i bardzo dobrze zna Wro,a ja prawie w ogóle xd Ja chce wziąć apaarat podczas tej wycieczki i porobić zdjęcia.Zaraz kłade sie z laptopem do łóżka bo mam troche roboty jeszcze .Nogi mi odpadają bo po prawie 3 godzinnym chodzeniu po sklepach poszliśmy jeszcze na mały spacer bo mieliśmy jeszcze troche czasu do autobusu,a ja chciałam troche pozwiedzać ^^ haha :)

A  teraz taka zapowiedz tego co kupiłam -dokładniejsze zdjęcia jutro;)



Lecę bye ;*

Categories:

7 Responses so far.

  1. ładne zdjęcia :D

  2. Świetne zdjęcia :)
    Ooo, jestem ciekawa, co tam kupiłaś ;>
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

  3. Fajne fotki♥
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

  4. świetne zdjęcia i z tego co widzę udane zakupy:)

  5. genialne zdjęcia, uwielbiam twojego bloga :)

  6. Dorothy says:

    Bardzo mi miło i dziękuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)