Wesele

Siema!Pisze szybko teraz bo zaraz przyjedżdża do nas Stryjek z gór i nie wiem czy jutro będę miała czas  napisać o weselu bo możliwe,że jedziemy nad staw.A więc tak jak pisałam byłam dzisiaj na weselu kuzyna.Zdążyliśmy na ostatnią chwilę,bo wyjechaliśmy o 13:05 ,a wesele było na 14 a dzieliło Nas 70 km xd Nie wiem jak zrobiliśmy to ,że w takim czasie pokonaliśmy tą odległośc ale grunt,że wpadliśmy do urzędu na 5 minut przed rozpoczęciem;D Potem pojechaliśmy do restauracji na poczęstunek,ale po zjedzeniu ja z kuzynką i kuzynem poszliśmy na spacer.Musieliśmy śmiesznie wyglądać bo w 30 stopniowy upał Michał w garniturze,a ja i Ania w sukienkach i koturnach spacerujemy sobie po Wro hahah xd Mieliśmy porobić zdjęcia podczas tego spaceru ,ale ostatecznie zrobiliśmy tylko kilka,poszliśmy do sklepu po coś zimnego do picia i usiedliśmy na ławce i gadaliśmy.Później wróciliśmy na sale i jeszcze posiedzieliśmy z resztą.Mam dla Was baarrdzo dużo zdjęć oto one:

hahahha jakie banany na twarzy- ja Ania i wujek xd

W restauracji mam 1500 zdjęć jak gadam z Anią i mam głupie miny,ale ale mama robiła zdjęcia;D

hahahahhaha takie z Anią po spacerze.Mam minee straszną ale i tak to jest najnormalniejsze zdjęcie jakie sobie dzisiaj zrobiłyśmy xd













I kilka słów odnośnie mojego stroju.Sukienke kupiła mi mama parę miesięcy temu z myślą ,że założę ją na wieczorek,ale ja kupiłam sobie inną.Z racji tego że wiedziałam że idziemy na ślub w lipcu stwierdziłam,że ją wtedy założe i tak zrobiłam .Buty kupiłam na wieczorek w Marino we Wro w jakimś sklepie,nie pamiętam już w jakim,a biżuteria to preznet.

A na koniec pyszny torcik:


Już niedługo bo za ponad miesiąc kolejna "rodzinna" impreza również we Wro,także musze powoli się brać za szukanie sukienki.
A jutro postaram się dodać post z zdjęciami Wrocławia ,które dzisiaaj zrobiłam,uwielbiam fotografować Wrocław!Dzisiejsze zdjęcia to tylko mała namiastka,niedługo postaram się wybrać na długggiii spacer po Wrocławiu i porobić więcej zdjęc.No nic mam nadzieję,że jutro uda mi się dodać ten post,a teraz się z Wami żegnam bo zaraz będą goście.Bye bye;*


Categories:

4 Responses so far.

  1. Śliczna sukienka i buty :)

  2. Squared says:

    I have been looking through some of your older posts and really like your blog! Come by and let's follow each other ;)! xx

  3. bree says:

    ładnie wyglądałaś! a na wesele bym poszła nie powiem, że nie :)

  4. Dorothy says:

    Thank you!:)
    Okey ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)