Włosy/buty na wieczorek

Siema siema!;) Aleeeeeee jest dzisiaj piękny dzień.No i w końcu się wyspałam,chociaż troche zasiedziałam się na skypie i poszlam spać przed 2 to i tak sie wyspałam ;D Poza tym wczoraj wieczorem wpadli do mnie koledzy i koleżanka i oglądaliśmy film,hah fajny był ,ale tytułu nie pamiętam.Normalnie idzie się ugotować,dlatego ja siedzę w stroju kompielowym xd Jak wstałam i zobaczyłam jaka jest piękna pogoda odrazu przebrałam się w strój i wskoczyłam do basenu,potem się troche poopalałam.Postanowiłam niesiedzieć w domu cały dzień i pojechłam na rowery.Jechałam dzisiaj drogą ,którą rzadko jeżdzę i mi się tam spodobało,więc może jutro wezmę aparat i porobię kilka zdjęć widokom.Już ostatnio miałam ochotę chwycić za aparat i pójść gdzieś na łąke porobić zdjęcia.Mam nadzieję,że jutro mi się uda i mój leń nie zwycięży ;P

A dzisiaj mam dla Was zdjęcia moich ombre,bo już dawno zrobiłam farbą i szpilek które miałam na wieczorku.Niestety na zdjęciach jest mój kot bo tak się położył przy butach hahah xd







I jeszcze takie jedno moje przed wieczorkiem,już umalowana podczas czekania na mojego fryzjera xd


Jeszcze napisze kilka słów odnośnie farby ,której zdjęcie jest do góry.Nie polecam jej,kolor już mi się baardzo zmył,w najbliższym czasie poprawię lepszą farbą.A teraz ide bo zaraz kolega wpada zainstalować mi gre,pa pa;*

Categories: ,

One Response so far.

  1. Ślicznie wyszedł Ci kolor włosów. Ombre<3

    Pozdrawiamy! i Zapraszamy!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)