Wrocław zdjęcia

Hej:) Korzystam z chwili wolnej bo wszyscy wybyli z domu bo pojechali na zakupy i po coś tam do Pracz.Jestem dzisiaj strasznie zmęczona,ponieważ poszłam spać po 3.Gdzieś tam po 2 usłyszałam jakies hałasy na tarasie ,otwieram okno patrz a tam w basenie siedzi moja mama,ciocia ,stryjek i Kuba - o 2 w nocy hahaha.Zeszłam na dół porobić im zdjęcia,ale jakoś wyszło ,że ja też wskoczyłam do basenu,a że woda była cieplutka to siedziliśmy tam prawie godzine hahah xd Przed 3 wyszliśmy z basenu i w końcu poszliśmy spać ;D

A teraz pokaże Wam zdjęcia Wrocławia ,które wczoraj zrobiłam.Jak już pisałam było one robione strasznie na szybkiego,ale to nic kiedyś się wybiorę do Wro na cały dzień i wtedy bd mogła robić zdjęcia.

Nowy dworzec PKP :




I zdjęcie moich paznokci robione podczas powrotu do domu-nie widać dokładnie,ale postaram się zrobić dzisiaj lepsze zdjęcie.


Katedra:







I na koniec tradycyjnie do Mc'donalda na shak'a ;D


W tym tygodniu mielismy jechać do Skorzęcina,ale plany znowu się zmieniły bo po 1 mamy gości,po 2 -tata wymyślił ,że w tym tygodniu będzie stawiał płot i garaż no i po 3- od jutra spowrotem ma nie być pogody.Dlatego wyjazd jest przełożony mniej więcej na 8 sierpnia -czyli jak wróce ze szpitala,to wtedy pojedziemy na kilka dni.Dobra kończę bo słyszę ,że wrócili,bye ;*

PS.Ten post był pisany rano i się sam opublikuje.Napisałam go wcześniej bo teraz prawdopodbnie nie mam czasu.

Categories:

One Response so far.

  1. KOSIA says:

    nie miałam okazji być we Wrocławiu w celu zwiedzania, tylko przejazd, ale widzę ze muszę go odwiedzić, tymbardziej ze to najcieplejsze miasto w Polsce, jest tam zawsze 5 stopni wiecej niz u mnie w Gdańsku!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)