Wyjazd

Hej;) No to niedługo jadę.Jak będę na miejscu to postaram się chociaż raz odezwać.Teraz się pakuję i mam wrażenie że o czymś zapomniałam xd Grr...zawsze tak mam.Powinnam wrócić ok.piątku ,odezwę się odrazu jak wróce.Mam nadzieję porobić dużo zdjęć,bo w planach jest wyjazd nad niemieckie morze.Byłoby super jakby to wypaliło.No i w końcu zjem takiego pysznego kebabaaaaaaaaaaaaaa!Uwielbiam kebaby,ale w Polsce nie robia takich dobrych jak w Niemczech.Chyba codziennie będę je wcinała xd Dobra idę kończyć się pakować ,a dla Was mam zdjęcia zrobione już jakiś czas temu.






Ostatnio jak byłam w Pasażu to mierzyłam świetne spodnie,ja zawsze mam problem z kupnem bo jak są dobre w pasie to nie są max wąskie ,a te były idealne!Wystraczająco długie,dobre w pasie i max obciśnięte,wtedy ich nie kupiłam bo już mi się limit skończył haha ,ale teraz namówiłam rodziców i jak będziemy jechać do Niemiec to wstąpimy do Pasażu i je kupię ;D Pokażę je po powrocie.Dobra papap ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Mycia says:

    Nie rób smaka na kebaba :D
    Śliczna ta sukienka! :3

  2. Olimpka says:

    przepiękna spódniczka .! ;)

  3. wigga says:

    piękna spódnica:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)