Zakupy

Siema!Ja już od godziny jestem ubrana(o dziwo bo zawsze chodze do 15 w piżamie) i nawet zdążyłam wyjść na dwór bo musiałam załatwić jedną sprawę w mojej starej szkole.Jutro tak samo bo jeszcze raz musze podskoczyć do szkoły ,a w czwartek do Milicza.

Tak jak wczoraj obiecałam dodaję zdjęcia moich zakupów wczorajszych.Oto one:


Pastelowy odcień tych spodni urzekł mnie i musiałam je kupić! -H&M

Do zakupu jakiejś bluzy przymierzałam się już od jakiegoś czasu,a ta swoją prostą mnie ujeła i postanowiłam ją kupić -H&M



spódnicza -Bershka



Świetne spodnie mają w Tally Weijl -dlatego kupiłam tam dwie pary te do góry i te;

 
Czarne rurki to must have ,a ja zawsze odwlekałam ich kupno,no ale w końcu mi się udało je kupić ;)



Tą bluzke kupiłam z myślą o szkole jak np.będziemy musieli przyjść na apelowo,strasznie spodobały mi się gwiazdki i kołnierzyk - New Yorker

I zwyczajny t-shirt z New Yorkera:


Na koniec moja Figula po fryzjerze:



A teraz mam zamiar pobawić się lustrznką,bo już dawno sie cchciałam czegoś poduczyć a nie miałam czasu,teraz jest chwila więc korzystam.Może porobie jakieś fajne zdjęcia to dodam ;) Zobaczymy co mi wyjdzie bo teraz mam zamiar ustawiać wszstko ręcznie ;D
Narka ;*

Categories:

7 Responses so far.

  1. Ta bluzka w gwiazdki z New Yorkera jest boska *_*
    Świetne zakupy (:

    xoxo

  2. Styla says:

    super rzeczy i piesek śliczny!!
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

  3. Olimpka says:

    przepiękne pastelowe rurki i koszula w gwiazdki ;) Świetne rzeczy .! :))

  4. Gabrysia says:

    najbardziej podoba mi się ta spódniczka chyba ^^ super blog, obserwujemy?? :)

  5. wigga says:

    dzięki:) świetne zakupy! szczegolnie pierwsze portki, spódniczka, koszulka w gwiazdki:)

  6. Jagoda. says:

    no fajne zakupy.^^ śliczny piesek.:P

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)