Antonin dalsza część

Siema!5 minut temu weszłam do domu i odrazu do Was piszę!Ogólnie jestem już w domu,więc dzisiaj połowe dnia spędziłam z chłopakiem,chwile tylko byłam w Miliczu ,po powrocie spowrotem wyszłam i przed chwilą wróciłam.Chciałam napisać wcześniej ale jakoś nie było czasu.Nawet się jeszcze nie rozpakowałam.W przyszłym roku też odwiedzimy Antonin bo jest tam naprawdę fajnie i spokojne -można wypocząć,nie ma tego co w Skorzęcinie że fuull ludzi że nie ma się gdzie na plaży położyć xd Pomimo tego do Skorzęcina też pojedziemy na kilka dni i na kilka do Antonia bo i tu i tu jest pomimo wszystko fajnie ;)

A dla Was następna część zdjęć z wczoraj albo przedwczoraj xd







Jutro postaram się zrobić notkę z rzeczami ,które ostatnio kupiłam ale nie obiecuje bo jeszcze nie wiem czy będę miała czas.Idę się kompać ;) Narka ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)