Antonin

Siema!Jestem już w Antoninie od rana.Ogólnie wiiększość dnia spędziłam na plaży bo słoneczko pięknie grzało .Woda w jeziorze nawet nie jest bardzo zimna,taka w sam raz żeby się ochłodzić ;) Po zejściu z plaży poszliśmy na obiado-kolacje bo była już prawie 18 .Potem na chwilkę do domku i spowrotem na spacer na plaży.Zrobiłam dla Wass duużo zdjęć.Teraz pokażę tylko kilka z dzisiaj:








Mam nadzieję że jutro będzie taka sama pogoda jak dzisiaj <3

Tak nie związane z tematem to powiem tylko  że nie mogę uwierzyć że za niecałe dwa tygodnie koniec wakacji i idę do nowej szkoły.Masakra ;o

A teraz się z Wami żegnam bo wychodzę ;) Narka ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)