Basen

Heeej:) Dziisiaj tak cieplutko <3 Wciąż nie wierzę że już za 3 dni trzeba iść do szkoły ;o Jeszcze to do mnie nie dociera hahah xd Niedawno  się dowiedziałam że do mojej nowej klasy chciało się przepisać aż 15 osób;o A mogą przepisać tylko dwie,ciekawe kto to będzie ;> Przed chwilą oglądnełam baaaardzo fajny film,ale tytułu nie pamiętam hahahha xd Jak soobie przypomne to o nim napiszę ;) Dla Was mam jakieś zdjęcia z mojego basenu:





A teraz idę zrobić paznokcie :) Pa pa ;*


Categories:

2 Responses so far.

  1. Oj, tak- wakacje strasznie szybko zleciały :)
    Bardzo fajny blog. Obserwuję i lieczę na to samo :)

  2. ojj nawet nie pamiętam kiedy się pluskałam w takim basenie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)