Farbowanie

Siemka!:) Tak jako obiecałam pokazuję efekty farbowania,co prawda nie wyszło tak jak chciałam booo wyszły mega ciemne ;o Obecnie jest na etapie troche ich rozjaśniania domowymi sposobami i teraz na głowie mam kilka odcieni jaśniejsze niż na tych zdjęciach z rana.Jeszcze jutro będę walczyła z dalszym ''zmywaniem'' tej farby ,a w tygodniu podkoskoczę do Milicza i kupię jakiś specyfik co mi troche rozjaśni je bo czytałam na necie że jest ich bardzo duzo xd Możliwe że uda mi się całkiem zmyć a wtedy zrobię tą farbą co kiedyś a nie tą co teraz ;< Dobra zostawiam Was z zdjęciami:




I na koniec zdjęcie mojego ulubionego loda.Zawszę jak idę do sklepu to kupuuję ich odrazu 10 ,ale tak chodze do zamrażarki co chwilę ,że do drugiego dnia nie dotrwają bo tak je uwielbiam że jem jeden po drugim xd haha ;) No i przy okazji widać trochę moje nowe paznokcie ;)


 A teraz Lays'y i oglądanie poraz 1500 filmu ''Beastly" - uwielbiam go!Narka;*

Categories:

6 Responses so far.

  1. AAAAA świetne włosy <3

    Zapraszam do zadania mi pytań
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

  2. Natt. says:

    juz obserwuje:)
    fajne wlosie, nie rozjasniaj:D

  3. anson says:

    śliczne te paznokcie! a włosy mega!

  4. Świetne włosy :)
    Oglądałam ten film jakoś kilka dni temu! <3
    Jest boski! :)

  5. Ładnie Ci to wyszło ! ;D

  6. Wikaa says:

    Włosy są świetnie ;D nie musisz wcale ich rozjaśniać bo wyglądają super :D zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)