Foto

Siemka!:) Dzisiaj mam wyjątkowy dobry humor!:) Do południa  się obijałam a potem wpadła do mnie koleżanka  i stwierdziłyśmy że jedziemy na zdjęcia.Pogoda taka sobie,ale nie było zimno.Co prawda pod koniec troche zmokłyśmy,więc stwierdziłyśmy że się zbieramy i wróciłyśmy do mnie.Ja już leże w łóżeczku wykompana,zaraz biore sie za oglądanie jakiegoś filmu:> A dla Was zdjęcia z dzisiaj:











Ostatni dzień wakacji uważam za udany.A teraz uciekam,narka ;*

Categories:

10 Responses so far.

  1. cudnie <3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

  2. Bardzo fajne foty :)
    Już napisałam jak dodać do obserwowanych w odpowiedzi u mnie na blogu :)

  3. werii says:

    śliczne zdjęcia. :)

  4. Przecudnie wyszłaś na nagłówku :*.
    Może obserwujemy? :)
    Zapraszam - www.sensualwhisper.blogspot.com

  5. Natt. says:

    i jaki to film obejrzalas?:D

  6. ładnie wyglądasz;dd

  7. Ładnie wyglądasz;dd

  8. Przepięknie wyglądasz i również bardzo się cieszę,że ostatki wakacji jak najbardziej udane! ;)

  9. Olimpka says:

    Świetna ramoneska.! ;) Ślicznie;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)