Gift

Hej hej:) Piszę teraz bo zaraz biorę się za oglądanie filmu p.t."Babskie wakacje" . Dzisiaj z rana pojechałam do Milicza pozałatwiać kilka spraw,a po powrocie umówiłam sie z chłopakiem.Poszliśmy na spacer i przy okazji na zdjęcia,bo chciałam Wam pokazać jaką bluzkę dostałam wczoraj od niego.


A co w środku? 2 bluzki i sukienka;) Jedną z bluzek pokaże teraz,a pozostałe rzeczy postaram się pokazać na dniach ;)

Po odejściu od mojego domu sporego kawałka zobaczyłam ,że idzie za mną mój kot .Jak wytresowany szedł grzecznie przy nodzeee haha xd Jeżeli anigify(na dole i na górze) nie działają trzeba kliknąć )






hahah nie wiem co ja tu robiłam z rękami xd




Mój kot i jego mina ''nie popędzaj mnie ,no już ide ide'' hahah wlókł się strasznie xd

Pierwszy raz dzisiaj w mojej okolicy spotkałam węża grrr;<



Mój leniwy kot w połowie drogi stwierdził że nie idzie xd




koszulka-Primark
spodnie-Tally Wejl
sweterek-no name
baleriny-Deichmann

Dobra lecę bye ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Ale jesteś śliczna ! :)
    Bluzka jest super ! :]

  2. Mycia says:

    Jaka śliczna bluzka!
    Urocze zdjęcia :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)