Gorąco ;D

Siemka!Wczoraj nie było notki bo tak jakoś szybko mi dzień zleciał.Do południa załatwiałam różne sprawy i większość czasu mnie nie było  domu,a potem wpadł do mnie chłopak i oglądaliśmy świetny film ''Trzy metry nad niebem'' -narawdę polecam!:) Zaraz biorę się za robienie obiadu ,a potem lecę na spacer bo pogoda jest piękna <3 Może w tym tygodniu uda się pojechać do Skoja bo ostatnio obdzwoniliśmy chyba wszystkie możliwe domki/hotele i nigdzie nie było wolnego ;o;/ Byłam w szoku bo zawsze coś się udało znaleźć. W jednym Pan powiedział że mamy spróbować za tydzień bo możliwe że będzie miał wolny jeden domek,więc może się uda a jak nie to trudno pojedzie się gdzieś indziej nad jezioro albo gdzieś :P

A dla Was dalsza część zdjęć z środy ;P









Możliwe że wieczorem pojawi sie jeszcze jedna notka bo wybieram się dzisiaj na zdjęcia,żeby pokazać Wam drugą bluzkę,ale nie wiemm czy mi się będzie chciało jeszcze pisać i może odłoże to na jutro.Narka ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Asi says:

    ładne zdjęcia, jesteś ładna i podoba mi się twoje ombre, orginalne :D
    [weird-fangirl.blogspot.com]

  2. Filipg says:

    masz sliczne wlosy i nogi ;*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)