Hamburg

Siema!;) Dzisiaj postanowiłam napisać wcześnie bo jakoś mam dobry humoor,a to dlatego że lekarka powiedziała,że możeeee jutro wyjdę do domu ;DDD Mam nadzieję że tak!Przed chwilą odwiedził mnie wujek i przywiózł jedzenie ;D Wszystkie pielęgniarki biorą go za mojego tate,bo codziennie mnie odwiedza i coś mi przynosi hahah xd

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zaległe zdjęcia z Hamburga z Niemiec i dwa moje znad kanału który prowadzi do morza.Przez przypadek tam zajechaliśmy,bo nawigacja pokazwała,że tam już jest morze,a tak naprawde był tam kanał a moze z 10 km dalej xd

Pierwsze trzy zdjęcia to zdjęcia z portu w Hamburgu ,a reszta z nad kanału :)











I na koniec moje kamerkowe z przed minuty xd


Dobra kończę bo chcę oglądnąć jakiś film :) Bye ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)