Home/ostatnia część zdjęć z nad morza

Siema ;D No i w końcu jestem w domu.Trochę zeszło bo po wyjściu ze szpitala miałam jeszcze troche czasu to poszłam w końcu coś zjeść i pochodziłam z tatą po sklepach agd w poszukiwaniu obiektywu.Chyba jednak zamówie z internetu(strona agd i rtv ma fajny co mnie interesuje) ale jeszcze szukam i się zastanawiam który.Wizyte miałam na 14:30 a wyszłam dopiero po 16. Zakładanie soczewek nawet ok mi poszło.Gorzej było ze ściągnięciem ,chyba z 20 minut się męczyłam haha no ale dojde do wprawy kiedyś ;D  Potem skoczyliśmy na lody i w końcu do domu.A w domu znowu wziełam się za jedzenie najpierw rosół a teraz czekam na karkówke(no i w między czasie wcinam czipsy i lody).Hahhahahahhahah jestem strasznie nie dojedzona po tych paru dniach i cały czas coś jem.A jutro zrobie gofry albo babeczki xd A dla Was ostatatnia część zdjęć z nad morza.







A teraz lecę!Narka;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)