Lazy sunday

Siemka!Ja dzisiaj cały dzień leniuchuję,dlatego nie ogarnełam notki z nowościami bo nawet z łóżka nie chce mi się wyjść.Leże sobie pod kocykiem bo coś mi zimno i oglądam filmy.Zaraz może wezmę się za czytanie jakiejś książki ;>

Dzisiaj zaglądając do folderu ze zdjęciami przygotowanymi dla Was znalazłam jeszcze ostatnią cześć zdjęć z wieczorka nie dodaną i z nad jeziorka ^^ Jednak najbardziej spodobały mi się zdjęcia robione dzień po wieczorku pożegnalnym i właśnie je postanowiłam dzisiaj dodać.Jutro może ogarnę notke z nowościami a jak nie to zobaczycie foto z nad stawu ;)









Lecę,narka ;*

PS.Zmieniłam wygląd bloga ,ale nie wiem czy tak zostanie bo coś mi się tu nie podoba ;<

Categories:

20 Responses so far.

  1. Murphose says:

    tło bloga jest fajne :) a co do postu - to świetne, bardzo pozytywne zdjecia. / http://murphose.blogspot.com/

  2. anson says:

    ładne zdjęcia:) pozdrawiam^^

  3. Natt. says:

    ale biedroonka fajnie wygląda haha:D

  4. Agnietek says:

    Świetne zdjęcia!
    Mi się wygląd podoba:)

  5. ankyl says:

    chyba 1038px, ale Ty masz inną wielkość strony postów :)

  6. Wikaa says:

    Ciekawe zdjęcia :D

  7. werii says:

    obserwujemy .? ;)

  8. Piękne zdjęcie, a fryzura mi się naprawdę podoba, kocham warkocze :)) Bd częściej zaglądać. Wpadnij do mnie.

  9. Jagoda. says:

    cudowne zdjęcia. a ty taka śliczna.!:)

  10. PinkAlice says:

    Śliczna fryzurka ! :)

  11. Ola says:

    Ale masz swietne włosy :)

  12. Dorothy says:

    Pewnie!Zaraz wpadnę ;)

  13. Dorothy says:

    Ojej dziękuję!;)

  14. Dorothy says:

    Już teraz takich nie mam bo się zmyły,ale zaraz będę miała bo właśnie się biorę za farbowanie ;D

  15. Pachlarba says:

    Jakie boskie włosy ! <3

  16. Śliczna fryzurka :*
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://olkaaaax33.blogspot.com/

  17. Ładny kolorek włosów ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)