Mobile mix footo

Siema :)Wychodzę do domu!:DDDD Wczoraj pod wieczór przyszła Pani doktor i powiedział że na bank jutro  wychodzę do domu.Jak się dowiedziałam odrazu zadzwoniłam i umówiłam się na wizyte do optometra(chyba tak się on nazywa) .Naszczęście było wolne miejsce na dzisiaj iiii się umówiłam.Jestem strasznie ciekawa jak się będę czuła w soczewkach. Niestety dzisiaj rano powiedzili mi że jednak mam zostać do jutra,ale ubłagałam ich żeby mnie wypuścili bo jestem zarestrowala do optometra iiii zgodzili sie xd Dostałam skierowanie do kolejnego lekarze we Wro ;< I muszę pić dwa razy dziennie jakieś płyny żeby przybrać na wadze hahahah ;D

A dzisiaj mam dla Was już dawno przygotowane zdjęcia z serii mobile mix.Postanowiłam je pokazać bo wczoraj z  nudów w szpitalu porobiłam sobie kilka zdjęć,więc postanowiłam żę je połącze i odrazu zgrałam wszystkie i postanowiłam napisać post :)



Ostatnio jak byłam w Pasażu to zastanawiałam się nad kupnem tych spodnie,ale ostatecznie kupiłam inne w kolorze pastelowym(nie długo outfit z nimi)

 Tutaj już zmęczona po zakupach:

Te dwa zdjęcia są jak ostatnio byłam na szkole ;)


A te już ze szpitala:





A teraz lece sie ubierać i pakować,bo niedługo rodzice będą.Postaram się napisać jeszcze dzisiaj ale wróce pod wieczór z Wrocławia i nie wiem czy będzie mi się chciało.Marzę o pysznym obiedzie bo tutaj niezbytnio dobre było,gdyby nie wujek to z głodu bym chyba umarła xd Dzisiaj w końcu zjem jakiś porządny obiadek <3 Dobra lecę pa ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)