News

Siema!:) Nawet nie wiem kiedy mi minął cały dzień ;o Popołudniu wybrałam się na rower ,potem przyjechała babcia  z kuzynką,a potem to cały czas coś robiłam.To zdjęcia dla Was ,to siedziałam na necie,a niedawno wziełam się za ogądanie filmu i dopiero teraz sobie uświadomiłam która jest godzina i szybko postanowiłam coś napisać tutaj.Dobra nie przedłużam tylko już pokazuje jakie nowości znalazły się w mojej szafie;)




bluzka-H&M


bluzka-KappAhl



sukienka-Atmosphere


bluzka-Atmosphere

bezrękawnik-Pimpkie


Zazwyczaj nie wchodzę do sklepów typu adidas,puma bo nie przepadam za sporotowym ciuchami ,ale ostatnio rodzice weszli bo coś tam chcieli ,ja poszłam z nimi iii strasznie spodobałą mi się ta bluza xd -Puma


tuniko-sukienka-H&M

kombinezon-Atmosphere



sukienka-  prezent

I na koniec jakieś moje dzisiejsze:


Idę skończyć  oglądać film!Dobranoc;*

PS.Zaliczyłam dzisiaj farbowanie-efekty pokażę niedługo!:D


Categories:

6 Responses so far.

  1. aśkuu says:

    świetne ciuszki ;)

  2. Wszystkie nowości super ! :)

  3. anson says:

    vansy! ;) pozdrawiam^^

  4. Super ubrankaa ! :) WSZYSTKIE ! :)

  5. PinkAlice says:

    Wszystko super
    Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia sukienka !

  6. Zostałaś o TAGowana i zaproszona do zabawy na moim blogu, zapraszam ! : http://olkaaaax33.blogspot.com/2012/08/zabawa-tag.html

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)